ממשק המשתמש המתקדם בשירותי הרפואה של פמי פרימיום

פמי פרימיום היא החברה המובילה בישראל בתחום הטלמדמסין, שנבחרה על ידי משרד הבריאות להקים תשתית לאומית לרפואה מרחוק. פמי מפתחת טכנולוגיות בתחום החדשנות הרפואית, מטמיעה ומתפעלת פלטפורמות טכנולוגיות. פמי פועלת הן בבתי חולים וקופות חולים, והן עם חברות מובילות וארגונים גדולים בסקטור הפרטי.

המונח חדשנות רפואית כבר איבד מהקסם שנלווה אליו בעבר. היום כבר לא מדובר במדע בדיוני אלא בעדכון גרסה טבעי ומתבקש של מערכת שנוטה להיות מורכבת ומסורבלת. אנחנו נמצאים בעידן וריטואלי ודיגיטלי, הקורונה הביאה את התנופה בכך שאילצה אותנו להתבודד בבתים ולמצוא פתרונות תקשורת טכנולוגיות. אולם, זהו תהליך פיתוח טבעי ומתבקש שבכל מקרה נועד להאיץ את עצמו במשך העשורים האחרונים. פמי עוסקת בהטמעה של השינויים הטכנולוגיים בתחום שהכי זקוק להם – שירותי הרפואה.

עד לאחרונה תחומי החיים שלנו היו מפוזרים בין נקודות גיאוגרפיות. אנחנו נעים מפגישה לפגישה, מהעבודה למכולת, מבית הספר לפארק ומשם לקולנוע. המיקום הגיאוגרפי היה גורם משמעותי שנגע בכל תחומי החיים שלנו. מי יהיו המורים של הילדים? מי הם השכנים והחברים? מה המרחק בין הבית לפארק הקרוב? איפה יש כספומט ומיהו רופא המשפחה המקומי?

אך נראה כי אנחנו הולכים לתקופה בה המיקום הגיאוגרפי יאבד מהרלוונטיות שלו בכל הנוגע לכל אלו. השירותים השונים עוברים “לענן” ומקום המגורים כבר אינו גורם מכריע ובלעדי בקבלת החלטות הנוגעות לאיכות החיים.

הצורך להדביק את הפער הטכנולוגי בתחום החדשנות הרפואית

בימים אלו בכל רחבי העולם המתקדם ישנו פיתוח של תחום האוטומציה. ניתן להזמין כמעט כל מוצר או שירות ממכשיר הטלפון, והוא מגיע ישירות לבית הלקוח. הקשר הישיר בין הצרכן ליצרן או למתווך הולך ומצטמצם. כמו מצרכי מזון ומוצרי פארם, גם תרופות ואביזרים רפואיים מקבלים מעמד של מוצרים חיוניים לצריכה שוטפת. וכמוהם גם השירותים הרפואיים השונים מתווספים לסל הדברים שהלקוח מצפה ויכול לקבל בשלט רחוק.

בכל הנוגע לפיתוח מערכות רפואיות, המיקוד בחוויית המטופל הולך ותופס את קדמת הבמה. בכל רחבי העולם המערבי ההתרועעות עם אנשים שאינם בני משפחה או חברים קרובים הולכת ומצטמצמת. גם חוויית העמידה בתור פיזי מקבלת תחושת מועקה ששמורה למקומות פרימיטיביים במיוחד, וכן שיחות טלפון עם מוקדי שירות.

חברות הענק הן אלו שהגדירו מחדש את דרישות הסף לשירותים ומוצרים. הלקוח מצפה לממשק משתמש דיגיטלי אינטואיטיבי, שירות לקוחות אדיב, זמינות בדרכי התקשורת ועוד. שינויים אלו מקבלים תוקף בכל אורחות החיים שלנו, ופמי פרימיום כאן כדי לוודא שהם יוטמעו גם בתחום הרפואה.

אטל מולכו, מנכ”לית פמי פרימיום התחילה את עבודתה בפמי כסמנכ”לית שירות ותפעול. יחד איתה, הועברו אל ראש סדר העדיפויות של החברה יעדי המחלקה שאותה ניהלה – פישוט פרוצדורות מורכבות ומתן מענה יעיל ופרקטי.

חווית הלקוח שמספקת פמי פרימיום למטופלים הישראליים

לעיתים הביקור הפיזי אצל הרופא הוא חיוני. אך ברוב המקרים מדובר בחוויה מתישה שיכולה להמנע. פמי שיחת טלפון למוקד, מציאת תאריך קרוב פנוי, מידע מועט או לא קיים אודות הרופא המטפל, איסוף מסמכים נדרשים, כל אלו דורשים משאבים רבים. בנוסף יש צורך בתחבורה כדי להגיע למרפאה, המתנה ממושכת בתור והסתכנות בחשיפה לוירוסים ונגיפים.

פמי פרימיום מטמיעה פיצ’רים המאפשרים ללקוחות ליצור קשר ישיר ובלתי אמצעי עם הרופא האישי שלהם. תוכנות אלו מייתרות את הצורך בבירוקרטיה מורכבת, הדפסה של מסמכים רבים ותיזוז בין מחלקה למחלקה. פמי פרימיום

במתכונת הדיגיטלית ניתן לקבוע תורים באופן וירטואלי, להזיז אותם במידת הצורך, ולקבל אישורים, התראות ועדכונים באופן שוטף דרך מכשיר הנייד. https://ikarishops.com/members/femiordl736/activity/116311/ חלק ניכר מהתורים עובר לפורמט דיגיטלי בעזרת המחשב הביתי או הטלפון הנייד. אטל מולכו פיליבה שינויים אלו מייתרים את השימוש בכוח אדם רב המושקע בימים אלו במוקדנים ומזכירים רפואיים. את נציגי השירות מחליפים אנשי תוכנה, מנהלי מוצר, מומחי ממשק משתמש, מעצבים גרפיים ועוד.

ההתאמות שביצעה פמי פרימיום לתמיכת האוכלוסיות הרגישות  

כשמדובר באוכלוסיות רגישות כמו קשישים ובעלי מוגבלויות, הנזקקים יותר מכולם לשירותים רפואיים, חווית השירות הרפואי מקבלת חשיבות קריטית. מגבלות בתקשורת ובניידות עלולים להביא להימנעות מהגעה לפגישה, מעקב לקוי, והעדר אבחון מקדים של מחלות ותסמינים. אטל מולכו פיליבה פמי פרימיום את כל אלו מונע תהליך הדיגיטציה שמובילה פמי, שמטרתו יצירת ממשק ישיר עד כמה שניתן בין המטופל לרופא. השירותים נתמכים במענה אנושי ובמתן עזרה ותמיכה טכנית לאנשים המאותגרים טכנולוגית.

ריכוז המסמכים הרפואיים במקום אחד נגיש ושקוף מאפשר לשתף את המטופלים באופן קבלת ההחלטות. דבר זה לא רק מקל על הטיפול הרפואי אלא גם מגביר את האמון, הבטחון והידיעה שהמטופל נמצא בידיים טובות.

אלו שינויים המשנים את חווית המטופל, אך פמי שואפת לייעל את ההליכים גם בצד הרופא. תיעוד דיגיטלי של ביקורים, בדיקות ומסקנות, מאפשר ריכוז מסמכים רפואיים במקום אחד מסודר. במקרים מסויימים כמו זיהוי תסמינים מקדימים וחשד למחלות רקע, זה יכול ממש להציל חיים. בנוסף, פמי רותמת תוכנות אינטליגנציה מלאכותית שיודעות לזהות ולהבחין בין מחלות עור לפי תמונות של תסמינים.

צמצום הממשקים הפיזיים בין צוותי הרפואה למטופלים מורידים את רמת הסטרס במחלקות השונות ומסייעים להפחתת אלימות, כנגד צוותים רפואיים.

פמי פרימיום בתחום הרפואה המונעת לנוער

בריאות טובה מתחילה בהקניית הרגלי חיים טובים. השאיפה של כולנו היא להפחית את הצורך בפרוצדורות רפואיות. גם כאן המהפכה הדיגיטלית איתנו. אפליקציות המציעות הדרכה במגוון אימונים, עמידה ביעד יומי של תנועה וצעדים, יומן תיעוד תזונה, מעקב אחרי המחזור החודשי, המלצות למאמרים, תרגול נשימה והפגת מתחים,  ועוד. כל זאת בהתבסס על דאטה שאוסף המכשיר הנייד ומסקנותיו לגבי הרגלי השינה והתנועה של המשתמשים.

גם בתחום הרפואה המונעת שואפת פמי פרימיום ליצור ייעול – הדרכה והכוונה מגיל צעיר והקניית הרגלים תומכי בריאות. פמי מפתחת כלי עזר למורים ומחנכים בשיתוף עם משרד הבריאות והחינוך. במסגרתם מעבירה פמי הדרכות לנוער בנושאי בריאות שונים: יציבה נכונה, תזונה נבונה ופעילות גופנית, היגיינה, מניעת אלימות ותאונות, מניעת התמכרויות ועישון.

מקור הכתבה:

https://www.thepositiv.com/%d7%90%d7%98%d7%9c-%d7%9e%d7%95%d7%9c%d7%9b%d7%95-%d7%9e%d7%95%d7%91%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%a4%d7%9e%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%9c-%d7%a2%d7%91%d7%a8-%d7%a2/