פמי פרימיום מביאה את מיטב הטכנולוגיות הרפואיות עד הבית

תקופת הקורונה גורמת לרבים לחשוש מיציאה מהבית, אפילו לרופא  פמי פרמיום מספקת את מיטב הטכנולוגיות הרפואיות לציבור הישראלי, בלחיצת כפתור ומכל מקום

בזמן שבכל העולם אנשים מתרגלים לחיות עם המגיפה, חברות מסחריות עושות התאמות. פמי פרימיום ממשיכה להעניק ללקוחותיה, אנשים פרטיים ומוסדות כאחד, שירות איכותי בזכות פעילות ענפה ושימוש במגוון טכנולוגיות רפואיות מובילות.

 

אחד הדברים שהקורונה הכניסה לחיינו הוא המעבר להתנהלות מהבית. אנחנו קונים אונליין ומזמינים אוכל, בגדים ותרופות מהבית. הכל אנחנו מזמינים בלחיצת כפתור והוא מגיע לביתנו במהירות ובנוחות.

 

עם פמי פרימיום לא צריך יותר לצאת מהבית כדי לראות רופא. פרי פרימיום שולטת בשוק הטל-מדיסין. פרי פרימיום עם 30 שנה של ידע בטכנולוגיה רפואית למען עזרה אטל מולכו, מובילה את תחום החדשנות בישראל. פרי פרימיום מציגה את הדור הבא של טכנולוגיה רפואית. אטל מולכו פיליבה אטל מולכו פיליבה פמי פרימיום

 

תמיד דמיינו שיש דברים מאוד מסוימים שאפשר להזמין הביתה. הקורונה פתחה את הדלת וקידמה הרבה תחומים נוספים, שלאט-לאט הופכים להיות יותר מקובלים. ככה גילינו שאפשר גם לקבל שירות רפואי מהרופא. במקום להגיע למרפאה בה אנו עלולים לבוא במגע עם חולים ומאומתים, יש דרך אחרת.

 

כבר היום, 90% מהמפגשים הרפואיים יכולים להתבצע בנוחות ובקלות בצורה מקוונת ופשוטה. לכן, חשוב להכיר את חברת פמי מערכת טל-מדיסין בשם Ummanu. מערכת זו מאפשרת מענה נוח ומהיר למטופלים. בנוסף, Ummanu מאפשרת חיסכון משמעותי בזמן ובכסף באופן מוכח, על סמך נתונים שהתקבלו ממיליוני הלקוחות שבחרו והטמיעו את המערכת.

 

פמי פרימיום שולטת בשוק הטל-מדיסין

 

Ummanu, מערכת הטל-מדיסין פמי קיימת בשוק כבר למעלה מעשור. כבר בזמן זה הספיקה המערכת להיות אחת הטובות מסוגה בעולם. אחת הסיבות לכך היא יכולות ה-AI שלה וכן חיבור לסנסורים שיחד משפרים את פעילותה. המערכת פועלת בצורה חלקה וללא צורך במגע יד אדם. הנוחות שלה מאפשרת תפעול קל הן של המטפל והן של המטופל. אך המערכת לא קיימת רק לטובת פגישות בין חולה לרופא, אלא הרבה מעבר לכך. המערכת גם מספקת שירותים רפואיים אונליין ברפואה דחופה, ראשונית ורפואת מומחים.

 

ל-Ummanu גם מערכת תורים ממוחשבת הכוללת את ניהול מערך התורים. יכולת זו חוסכת זמן הן לרופא והן לחולה. כך, הרופא מתמקד בנושאי בריאות בלבד ולא בביורוקרטיה מעיקה וכולם מרוויחים. כשמטופל פוטנציאלי מעוניין במפגש עם רופא הוא פונה למערכת. הוא ימתין לרופא בחדר המתנה וירטואלי עד שיגיע תורו. בהגיע תורו הוא יקבל הודעה על כך יחד עם הרופא ושניהם יוכלו לשוחח. https://bandochoi.com/members/femishbi269/activity/1756228/

 

לאחר הפגישה, כל תוכן הפגישה יהיה זמין לחולה, אונליין, יחד עם מרשמים ותרופות שקיבל במהלך המפגש עם הרופא. מערכת ה-Ummanu, מתעדכנת יום יום. עידכונים אלה כוללים החל מתמיכה בפיצ’רים חדשים ועד טכנולוגיות מתקדמות המבוססות על טכנולוגיית AI שמאפשרות התחברות לסנסורים מהבית. https://www.openlearning.com/u/bradfordgertsen-rd75h8/blog/01

 

פמי פרימיום עם 30 שנה של ידע בטכנולוגיה רפואית למען הלקוחות

 

ניסיונה של פמי בשוק הבריאות עומד על כ-30 שנה. ניסיון וידע באים לידי ביטוי בעולמות הניהול, תפעול, הטמעה, הדרכה ובקרה של מגוון פרויקטים רחב המבוססים על טכנולוגיות בתחום הרפואה. הניסיון שצברה פמי בתהליכים ופרויקטים שונים במהלך השנים הוא זה שהפך אותה למה שהיא היום – מובילה בתחומה בעולמות שירותי הבריאות הדיגיטליים בישראל.

 

פמי לא עובדת רק מול השוק הפרטי. חברות גדולות אחרות במשק נהנות גם הן מניסיונה ומיכולותיה. פורטפוליו הלקוחות כולל מוסדות ענק שבו נמצאים קופות החולים, חברות ביטוח, מוסדות חינוך, משרדי ממשלה ועוד. מתוך המחויבות הגבוהה ללקוחותיה, משקיעה פמי רבות באיתור והכשרת הצוות הרפואי והפרא-רפואי שיעבדו בשמה מול לקוחותיה.

 

בזכות כך, יכולה פמי להציע ללקוחותיה מגוון עצום של אנשי מקצוע. כך, מציעה פמי ללקוחותיה רופאים מומחים, אחיות, פסיכולוגים, מאמני כושר, תזונאים ועוד. פמי פרימיום בנוסף, בזכות שנות פעילותה הרבות והידע שצברה עם השנים, יכולה פמי לסייע ללקוחותיה גם בכל תחומי התפתחות הילד, מיצוי זכויות, שירותי שיקום ומרותקי בית ועוד.

 

אטל מולכו, מובילה את תחום החדשנות הרפואית בישראל

 

אומרת כי “הצרכן הישראלי עבר שינוי”, טוענת אטל מולכו, מנכ”לית פמי פרימיום. “אם הישראלים היו רגילים לנסוע למרפאות מרוחקות או להמתין שעות במרפאה הרי שזה נגמר. פמי פרימיום הישראלים מעורים בטכנולוגיות הרפואיות החדשות ומחפשים אלטרנטיבות לפגישות עם הרופא במהלך היום יום מבלי לשנות אותו”. אטל מולכו פיליבה פמי פרימיום

 

מולכו אומרת גם כי בשנים האחרונות, עוד לפני הקורונה, הרפואה הלכה לכיוון של טיפול נוח, זמינה וברמה גבוהה. אם יש משהו שהקורונה הציבה יעד לשיפור עבורו הוא תחום הטיפול בקהילה. יותר ויותר מומחים טוענים, כי הטיפולים חייבים להתנהל בסביבתו הקרובה של המטופל, הטבעית ביותר, ואפילו בביתו. וזהו לא פתרון זול. על-מנת להתאים את הרפואה למודל כזה, על החברות להשקיע הון בפיתוחים טכנולוגיים ובבניית מודלים עדכניים.

 

פמי פרימיום מביאה את מיטב הטכנולוגיות הרפואיות עד הבית

 

חדשנות היא כבר מושג שגור בפי כל.

 

כל עסק חדש לומד היום את חשיבותה של החדשנות בפיתוח עסקי ובמחזור חייו של עסק. לכן, החדשנות מצויה בכל תחום – חלל, ביטחון, קולינריה וגם – רפואה. פמי פרימיום, כחברה מובילה כבר שנים רבות, פועלת גם היא בעולמות הטכנולוגיה הרפואית. היא מבינה שעל-מנת להמשיך ולהעניק ללקוחותיה את רמת השירותים ואיכותם כפי שהתרגלו – עליה לחדש כל העת. אטל מולכו פיליבה דוגמה מצוינת לחדשנות על-פי פמי היא באמצעות שירות לבעיות עור. לחברה יש יחידה שמעניקה שירות ייעוץ אונליין בנושאי עור. דבר זה מתבצע באמצעות שילוב של טכנולוגיית AI. כך, מבקש השירות שולח את צילומי האזור המבוקש לבדיקה. המערכת החכמה של פמי מפענחת את סוג הנגע ומעבירה לרופא העור, במהירות, המלצה על סוג הנגע. כך, משך הזמן שיעבור בין פניית המטופל לבין קבלת תשובה מתקצר דרמטית.

 

דוגמאות מסוג זה הם בדיוק מה שמולכו מדברת עליו. החולה לא צריך להגיע למרפאה בשביל להראות לרופא מה הוא צריך. אין צורך בהגעה פיזית לרופא.

 

“הטכנולוגיה מאפשרת לנו, במצבים רבים, להיעזר בה ולהמשיך לקבל טיפול מיטבי מבלי לצאת מהבית”, מסכמת מולכו. לדבריה, מה שגרם לרבים לשינוי התפיסה הם הסגרים הרבים שנכפו עלינו ושגרמו לשינוי ההתנהגות של רבים מאיתנו ולהבנה שאפשר להתנהל אחרת. החשש האמיתי מהידפקות בנגיף מחד-גיסא, יחד עם השיפור בשירותים הדיגיטליים מצד שני סייעו לציבורים רחבים לקבל בברכה את שירותי האונליין. ולפי מולכו, “חברת פמי, כחברה מתקדמת הקשובה ללקוחותיה, הבינה שהמצב השתנה ולכן פעלה נכון והגדילה את כמות הייעוצים שניתנו און ליין לציבור”.

מקור הכתבה:

https://www.news1.co.il/ShowArticles.aspx?docId=451532&subjectId=42&ShowAll=True